In 2008 besloot ik om voor mijzelf te beginnen omdat ik het gevoel had meer te kunnen betekenen voor het groeiende aantal (kleine) ondernemers. Ten eerste door mijn allround kennis en ervaring op het administratieve en fiscale vlak, maar ook om de vraag naar persoonlijke ondersteuning voor dat deel van het ondernemerschap verder invulling te geven. 


Na mijn middelbare school ben ik gaan werken bij Ernst & Young. Daar heb ik mij met name bezig gehouden met administraties van MKB ondernemingen, salarisadministratie en met het voorbereiden en opstellen van jaarrekeningen en de bijbehorende fiscale aangiften. Naast mijn werkzaamheden volgde ik daar meerdere interne cursussen en opleidingen.

Hierna heb ik nog ruim twaalf jaar bij een regionaal kantoor in Leusden gewerkt, waar ik dezelfde werkzaamheden verrichtte, voordat ik met AVEDES startte.


Inmiddels is mijn ervaring dat jij als ondernemer je administratie saai, tijdrovend en ingewikkeld vindt.

Daarom blijft het vaak te lang liggen wat weer zorgt voor de nodige onrust. En dat is helemaal nergens voor nodig.  


Ik kan je ongetwijfeld helpen en ik vind het nog leuk om te doen ook!

Annemieke van de Sand


06 21 57 06 12
info@avedes.nl